O noso alumnado de 2º e 4º ESO púxose a investigar sobre distintos temas de actualidade, pois queren entender o mundo no que viven, e reflexionar sobre aspectos relacionados a saúde, a ciencia, ... ou incluso sobre a exitencia de extraterrestres, por que non? Así de reflexivos e interprétidos investidadores son os nosos rapaces e rapazas!!!!, pensando en todo tipo de oíntes, porque non a todos nos gusta o mesmo. Así que...BENVIDOS, e...CONECTAMOS!!!!!!
A COVA CÉLTICA, PODCAST DE TEMA DE ACTUALIDADE
A CHEGADA DA IA
SAÚDE E ALIMENTACIÓN
A SICOPATÍA
Comentarios
Publicar un comentario